Kiegészítő szolgáltatásaink

Online jeltörténet lekérése:Egyedülálló, ingyenes szolgáltatásunk segítségével regisztrált ügyfeleink naponta többször frissülő rendszerünkön keresztül nyomon követhetik riasztórendszerük aktuális jeltörténetét, így például a riasztó felhasználói kóddal történő be- és kikapcsolását (nyitás-zárás), a készülék periodikus életjeleit, az esetleges hibajelzéseket, valamint a riasztási jelzéseket is.

Ingyenes útvonal szolgáltatás:Gépjármű távfelügyeletünket igénybe vevő, regisztrált ügyfeleink egyedülálló ingyenes lehetőségként, rendszerünkben nyomon követhetik gépjárműveik helyzetét és útvonal adatait.

Nyitás-zárás felügyelet: Cégünk ezt a szolgáltatást elsősorban pénzintézetek és más, nagy biztonsági igényű objektumok távfelügyeletbe való bekötéséhez ajánlja kiegészítő szolgáltatásként, melynek keretében lehetőség van annak felügyeletére, hogy a nyitás/zárások megfelelő időben történnek-e az adott objektumban.

Kulcsőrzés: Ügyfeleink utóbbi kiegészítő szolgáltatásunkat is ingyen vehetik igénybe. Kulcs leadása cégünk felé akkor ajánlott, ha az a távfelügyelt objektum megközelíthetőségéhez szükségszerű a kivonuló járőr számára.

Műszaki karbantartás/javítás/garancia:Cégünk vállalja az általa telepített rendszerek karbantartását és javítását. A jogszabályoknak megfelelően 12 hónap garanciát biztosítunk, mely idő alatt a fellépő hibák megszüntetését a bejelentésüktől számított két munkanapon belül megkezdjük és a lehető legrövidebb idő alatt helyreállítjuk a rendszer működőképességét.

Ügyfeleinknek lehetősége van a telepített rendszerekre külön karbantartási szerződést kötni, melynek keretében személyre szabott időközönként cégünk szakembere a rendszer teljes átvizsgálását valamint az esetleges hibás berendezések javítását, cseréjét elvégzi.

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy mind a vállalt garancia, mind pedig a karbantartási szerződés kizárólag a riasztórendszer rendeltetésszerű használata esetén érvényes. Szakszerűtlen beavatkozásért, helytelen használatért, elemi csapásért illetve tartós hálózat-kimaradásért cégünk nem vállal felelősséget.

Internetes megrendelés/panaszkezelés:Cégünk ezen szolgáltatásán keresztül ügyfeleink egy egyszerű adatlap kitöltésének segítségével könnyűszerrel eljuttathatják szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket, adatmódosítási kérelmeiket, esetleges panaszaikat ügyfélszolgálatunkhoz. Itt történik az ajánlatkérések regisztrálása, majd pedig a felméréseket végző mérnökeink és technikusaink felé való továbbítása is. Kérünk minden kedves érdeklődőt, hogy telefonszámukat ajánlat kérése esetén minden esetben feltüntetni szíveskedjenek, hogy szakembereink minél előbb kapcsolatba tudjanak lépni Önökkel.

Internetes számla-egyenleg lekérés:Ingyenes szolgáltatásunk segítségével regisztrált ügyfeleink hetente frissített rendszerünkben nyomon követhetik az objektumuk távfelügyeletével kapcsolatban kibocsátott számlák és befizetések könyvelésünkben szereplő állapotát.

Ajánlatkérés

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Irányítószám (kötelező)

    Város (kötelező)

    Tárgy

    Üzenet



    Ajánlatkérés, ügyfélszolgálat:
    06 (1) 350-8711
    06 (1) 350-0403
    06 (1) 350-8823
    rimi@rimi.hu
    monitoring@monitoring.hu

    Távfelügyeleti központ:
    06 (1) 350-0406
    06 (1) 350-0408

    Megrendelés / Panasz küldése

    E-ügyfélszolgálat / Jeltörténet